13 Kasım 2013 Çarşamba

Hayal Kırıklığı



Dışı 'hobarey', içi 'ieehh!' pastalardan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Hazır kekler çıktı, pastacılığın da mertliği bozuldu sanki... Diz üstüste kalıpları.. Sırala çileği-muzu aralara... Boca et krem şantiyi.. Olsun bitsin...

Doğrudan krem şanti yemeyi tercih ederim şahsen.. O yüzden püskevit-krem şanti-damla çikolata tatlım pek sevilir fanusumun içinde; oysa olabilecek en en en basit tatlıdır herhalde..

Tembel avrat işi :/

Nerdeeee eski gadınlar... Nerde eski pastalar.....

Şeker de sakat işmiş be anam; nasıl edeceğiz? Gece atıştırmalarım, yatağımın yanındaki 'anneanne aburcuburu' torbam.... G.t, göbek..... Krem şanti.... Cincin..

Böhüüüü :/ Spora başlamam lazım tekrar....

21 yorum:

Aslısın dedi ki...

Senin siyatik vaktin de gelmis okuzum:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Aslım: Hepinizi cebimden çıkartırım bea..... ??(!) .... Böhü :(

xCoach Incompréhensible dedi ki...

işin aslı,
'pasta' gibi pastalar da şimdilerde revaçta; kilosu 40 lira filan.

pahalı yani.

butterfly dedi ki...

pasta hımmm .. evet

çitlembik dedi ki...

Orospu yemeği derdi bi arkadaşım hazır çorbalara. Bahsettiğin pastalar da o hesap. Püskevit yerine halley koy bidakine. Halley parçaları krem şanti. Fındık fıstık ne istersen. En basit en mükemmel lezzet. (Güne gelmiş ablalar gibi hisseden citlembik)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@X-Coach: Pastane pastalarından bahsetmiyorum; var tabi onlarda daha 'işe yarar' örnekler... Ev işi, tembel avrat işi pastalara benim sözüm..

@Butt: Yaaa... Pasta, evet.. ;)

@Çitlembikius: Halley ne aq; iyice, ortaokul talebesi yemeği olsun... Tööbe :)

butterfly dedi ki...

pasta kreması krem şantiyle ağır olur dr.oetker cream o'le + çiğ krema + labne dene .. alla alla pasta tarifi mi veriyorum ben öküzün blogunda ?? Töbeeee :))

hakuna matata dedi ki...

gozunu seveyım pasta kek deme.blogu da yemek bloguna donderme :D snıckers ın bırebırını hatta pastasını yapıyorum tarıf verdırtme sımdı :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Butt: Tuhaf oldu ya :S

@Writer de hakanumata: Yazsana şu snickers zamazingosunu.. Merak etti Öküz :S

butterfly dedi ki...

Hakuna :D yazık kandırma çocuğu kız snickers ın pastası mı olurmuş ??

hakuna matata dedi ki...

olma mı ya oma mı.. Kek sorunsalını dıskalıfıye eden bır pastadır kendısı. Zira badem unu,fıstık cekılıp tereyagında kavrularak kek hazırlanır.tam tarıfı cıddı cıddı yapmayı dusundugunde vereyım yada aratın google amcadan :) snıckers cake dıye

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Neynn? Badem unu da ne ola? :S

Bademin unu mu varmış? :S

butterfly dedi ki...

ha sen chease cake tabanından bahsediyorsun :) anladım şimdi ona snickers cake dendiğini bilmiyordum .. kıyamam badem unu filan ambale oldu kapatalım bari konuyu :)))

hakuna matata dedi ki...

hayır yaa cheesecake tabanı degıl uydurmayın bı tarafınızdan azızım lutfen :) badem un halıne getırıldıkten sonra kavrulup ıcıne bilumum kek malzemesi eklenerek pısırılıyor

okuzcum badem unu hazır satılmıyor. Arkadas fazla butterfly effeckt yaptı da :P

butterfly dedi ki...

bak gördün mü şu hayatta nerede ne öğrenebilirsin hiç şaşırmamak lazım .. snickerslı yada onun tadında pasta da oluyormuş öğrenmiş olduk :D

hakuna matata dedi ki...

Bak simdi canını cektırdık herkesın :/ izmirde olsanız yapar kargoyla gonderırdım be

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Yemiş kadar oldum efenim; teşekkür ederim :)

lady dedi ki...

midem bulandı goruntu hareket ettikçe :(

yazmasam delirirdim dedi ki...

Kremşantiden nefret ederiiiim :(

Bucera dedi ki...

Erkek milleti bir yaşa kadar karı kız muhabbeti yapar bir yaştan sonra da ''Burada bir yer şöyle eti var bir yer buldum künefesi nefis'' diye konuşurmuş.
Tebrik ederim yazıların ikinci levele geçti.
Allah üçüncü leveli nasip etsin. Bu sene ehramı soldan bağlandım daha serin oldu. Bacaklardaki ağrılara bilmem ne merhemi iyiymiş. Bir işlaç varmış yüz sene de yaşasan çisini altına kaçırmıyormuşsun falan...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Lady: Eşşek hoşaf benzetmesi yapmayacağım.. yok yok, yapmayacağım, zorlamayın :)

@Arya: Kremşanti de bayılıyordu sana.. Pieehh.. Kremşanti candır.... Tabakta-kaşıkta olsa dahi :P

@Buceracan: iç ses: biri laf mı soktu bana? :S

Üçüncü level'a geçtiğimde deneyimlerinden faydalanırım artık Buceracım.. Yazsana sen de bunları bloguna.. şöyle 3. leveldan 3. levıldan.. :)