31 Ocak 2013 Perşembe

Andrea Bocelli

Bocelli'den bahsetmek istiyorum size..

İtalyan Liseli bir kız arkadaşımın vasıtasıyla tanışmıştım zat-ı alileriyle.. Three Tenors'un yanında çok albenili gelmemiş olacak gözüme ki; ismen bilmeme rağmen, daha erken yoğunlaşamamışım müziğindeki tada...

Şimdilerde çok sık dinleyemesem de; mini ofisim Nişantaşı'ndayken, yani takriben 5-6 sene kadar önce hayatımın fon müziği gibiydi...

Akşam üzeri kanepeme uzanıp trafiğin azalmasını bekler; el-ayak çekilince, Nişantaşı-Taksim arasını yürürdüm kulağımda BesameMucho'lar MiManchi'lerle...

Kanepemden bahsetmiş miydim size? Kimseye özel değil anıları; bizzat kendim olduğum, kendime odaklandığım, ağladığım, huzurla uyukladığım, aşık olduğum, sapıttığım, sarmalaştığım, uzuuun uzun düşündüğüm, hayaller kurduğum..... Çok özeldir yeri bende...

Bir de böyle, eşyalara enteresan anlamlar yükler benim bünye bak :S Hani imkan olsa nüfusuma kaydettireceğim sanki eşşeği :S




Dur neyse... Romanza diyordum...
Sıkı sıkı çeneye çekilmiş montum/atkım, akan burnum, şehrin ışıkları, sokak köpekleri, travestiler, aheste adımlar...

Dolmuşta kuyruk olur mu acaba? Yahut bu sefer Hilton'un içinden mi dolaşsam? Taksim Parkı'ndan emin ve hızlı adımlarla geçmeli aman ha.. Parkın çıkışındaki sallanan/boşta duran parke taşını da ayrıca unutma..

Kulağımda Resta Qui ile kopardım yoldan, dünyadan... Anlamıyorsun tabi ne anlatıyor öküz.. Güven ama bana; bir doruğa çıktımı, diken diken eder o 'resta qui' adamın tüylerini...

Dinle bak... Kıyağımı da unutma ;)

Çok özeldir bu adamın sesi benim hayatımda..

Andrea Bocelli - Romanza
Andrea Bocelli - Resta Qui

Kim derdi sıkı heavy metalcilerden biri gün gelecek böylesi ezgilerle kendinden geçecek :S

Not: Bu arada, Jennifer Lopez'le bir 'quizas, quizas, quizas! yorumu var ki yeni albümünde, ne siz sorun ne ben söyleyeyim..

3 yorum:

A-H dedi ki...

Hic anlamam neden heavy metalciler bunlari dinlemesin, o onu dinlemez bu bunu yapamaz... bayiliyoruz herkesi ve herseyi siniflandirmaya :/

Con te Partiro yu unutmamak lazim, her dinleyisimde beni benden alir ;) sen dedin canim cekti simdi gidip biraz bocelli dinleyeyim bari :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@AH: Metalci değilim ben, asitçiyim :P

MMO dedi ki...

http://fizy.com/#s/3wunbc