25 Ocak 2013 Cuma

50 Yaşında Gibisin

'50 Yaşındakiler gibisin' dedi...

Yüksek sesli kahkahalar, gece hayatı-popülist eğlenceler, samimiyeti şaşmış onlarca-yüzlerce dost-arkadaş, fiyakalı gömlekler-parfümler, havalı profil fotoğrafları.... ve elbette olmazsa olmaz 'serseri bakış'..... Bu mu normal olan; bu mu olmak zorunda yahut?

Nedir bu yarış; niye ali'den veli'den daha havalı, daha şık, daha karizmatik yahut en olmadı aynı ortamı paylaştığım 'diğerleri' gibi olmak zorundayım? şart mı dikkat çekmek? Kiminle niye yarışıyor yahut; kime neyi ispat etmek gerekiyor şu hayatta?

33 Yaşında biri için çok mu anormal '40ında çocuk esirgemeden sarı sarı bir kız çocuğu kaçırıp, x bir ege köyünde toprakla-denizle haşır neşir olma; yahut ne giydim, nasıl göründüm, elimdeki puro kaç santim, objektife nasıl bakarsam daha karizmatik görünürüm diye düşünmeden yaşamanın' hayalini kurmak?

Normal olamayacak mıyım hiç? Benim niye aklıma gelmiyor 'aynada pratik yapmak', +1 karizma bonusu için 'şarap kültürü öğrenmek', yahut 'yaratıcı/serseri duruş kurguları/fikirleri' için istihareye yatmak?

Evin iyi kızı modu... ev erkeği:S iyi aile çocuğu.... dingin hayat...... :S

Adam olmayacak mı benden? :S

[Yazıp da yayınlamadıklarımdan]

5 yorum:

çitlembik dedi ki...

Aklıma ne geldi, aşık oldum demiştin, artık çocuk çalmaya gerek yok, kendi çocuğunu kendin yapabilirsin :))

bi de şu blogger tayfasından binlerce kitap çıktı almadım, sen yazsan ilk sırada kaparım (düşünüpte paylaşmadıklarımdan)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Çitlembik: Anam sen ne kadar geriden takip ediyorsun blogu? Aşık oldum olmasına da; an itibariyle gaayet bekarım malesef..

Para toplayın siz aranızda baskı için; yazayım ben ;)

Öpenzi..

çitlembik dedi ki...

ben geriden takip etmiyorum gayet de sirayla okuyorum, ama yazip da yayinlamadiklarin bende siraya dizme guclugu yaratiyo. (tamam duz bi insanim ne var sen de sirayla yaz) uyuz.

Adsız dedi ki...

sende bu kafa ile gidersen, kurban rolünden çıkıp heytt demezsen, korkularını yenip aşka izin vermezsen daha çok ahlanıp vahlanırsın.. o bana bunu dedi, bu bana bunu dedi diye içerlenip durursun.. güç içinde.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Adsiz: Hastayim boyle iskembeden ahkam delilerine :)

Peki bakalim; sen oyle diyorsan oyle olsun sevgili adsiz ;)