14 Kasım 2011 Pazartesi

Hayat Dersleri [4]

'İstemiyorum' diyen adama/kadına yanaşma; ısrar etme; uzatma... ('bi mittir git' yani)

Gönülü olan, ihtimal barındıran adam/kadın 'bilmiyorum' der, 'kafam karışık' der, ot der b.k der açık kapı bırakır az buçuk... 'İstemiyorum'u işittiysen ağzından, efendi efendi giy ceketini, çık dışarı..

Ötesi bünyelere zarar.... Demedi deme bak; insan her şeyin ötesinde, 'kendine olan saygısını' yitirmemeli şu hayatta.. Ve bu içsel saygı yitirişlerinin öncelikli sebeplerinden biri de, tahmin edeceğin üzere, 'istemiyorumlara verilen basiretsiz tepkilerdir' anacım..

Ne o 'istemiyorum ama gitme', 'istemiyorum ama sen sırnaş/zorla/ikna et' diyen o. çocuklarına(çok afedersiniz) prim ver; ne de aynadaki aksini çamurla...

Dedim ya 'istemiyorum'a karşı dik durmak lazım şu hayatta' diye; öyle olması lazım olmasına da, 'sen ne kadar dik durabildin?' dersen şayet.... E var bizim de az buçuk kuyruk acımız ki, konuşuyoruz... Biz ettik, siz etmeyin işte... Boş konuştuğunu, işkembeden atıp tuttuğunu gördün/duydun mu sen hiç Öküz'ün?

Hayat Dersleri [1] (+18): http://okuzunondegideni.blogspot.com/2010/10/hayat-dersleri-1-18.html

Hayat Dersleri [2] (+18): http://okuzunondegideni.blogspot.com/2011/05/hayat-dersleri-2-18.html

Hayat Dersleri [3] (+18): http://okuzunondegideni.blogspot.com/2011/09/hayat-dersleri-2-18.html

7 yorum:

Adsız dedi ki...

'ısrar eden' bir adamın gözünü patlatmıştım.
ahahaha.
yeri gelir cilve yaparım yeri gelir sokarım.

işte ben böyleyim.
:D

Femme Fatale dedi ki...

olmuyorsa zorlama meleeemm:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@X-Coach: Seni böyle seviyoruz :))

@Femme: Bu 'meleeem', erkekçedeki 'ya.aaam' gibi bir şey mi oluyor afedersin?? :S

Unknown dedi ki...

istemediğini kaç farklı şekilde anlatmak zorunda kalırsın biliyor musun...teknolojiden nefret ettirir kimisi..bir yerden istemiyorum dersin ısrardan gına gelir saygını bozup engellersin başka bir mecra bulur kendine ısrara devam etmek için:s

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sakazen: 'İstemiyorum'u dolambaçlı yollardan, kadınsal cümlelerden uzak, dosdoğru ve ciddiyetle anlatırsan, orta vadede anlamayacak erkek çok azdır diye tahmin ediyorum..

Unknown dedi ki...

kadınsal cümleler kurmayı,işve cilve naz niyaz işlerini hiç beceremedim ki istemiyorum derken yapabileyim öküzüm..bildiğin patavatsızın önde gideni bir durum var bende:)

Yok dedi ki...

Konudan ayrı bişi dicem ben bugün:D
Sana tema buldum dayanamadım nooolur bunu bir dene süper bişey:
http://btemplates.com/2010/blogger-template-mooo/