29 Nisan 2022 Cuma

Fuckbuddy'lik Hakkında Sık Sorulan Sorular & Cevapları

Fuckbuddy İlişkisi Tek Eşli Olur mu?

Fuckbuddy ilişikileri, doğaları gereği prezervatifin şart olduğu ilişkilerdir. Tercih her ne kadar hisler, paylaşım ve gazla bağlantılı olsa da, prezervatif kullanılan ilişkiler çok eşli olabiliteyi; kullanılmayanlar ise 'partnere saygı kuralı' gereği tek eşliliği şart koşar. Yani bu tip ilişkilerin net bir standardı olmasa dahi, default modelde fuckbuddy'liğin çok eşli bir müessese olduğunu ve prezervatif kullanıldığını söyleyebiliriz.

Beyaz yaka plaza insanları içerisinde, yani sözüm ona +1 bilinçli insanlar arasında dahi HPV, AIDS gibi viral, yahut Klamidya benzeri bakteriyel enfeksiyonlar düşündüğünüzden daha yaygın maalesef. Ve saygı duymadığınız, saygı duyulmadığınız bir ilişkide adı her ne olusa olsun yer almayın.

Fuckbuddy İlişkisinde Kıskanmanın, Sahiplenmenin Yeri Var mı?

Sahiplenmenin beraberinde getirdiği kıskanma hissiyatı kulağa gayet insani bir zamazingo gibi gelse de, fuckbuddy'lik müessesinde hayati bir hatadır. Yapmayın, yapılmasına müsade etmeyin mümkünse.


Fuckbuddy Aldatılır mı?

Neden olmasın? Tek eşli olmak hususunda anlaşılan ve prezervatifsiz sevişilen bir ilişkide, partnerden habersiz eller havaya moda geçildiyse örneğin... Bu da bir aldatmadır.

Fuckbuddy İlişkisinde Her Şey Serbest mi?

Taraflar hemfikirse, keyifliyse, karşılıklı istiyorsa kim tutar sizi.... Go go go... 

Fuckbuddy Nasıl Ve Nereden Bulunur?

Ne aradığınıza bağlı... 'Pipi/meme sahibi olsun taştan olsun' diyorsanız iş kolay; meme her yerde bakmasını bilene... 'İyi seks olsun, yeter' diyorsanız dahi nispeten kolay... 

Eskiden böyle değildi bak bu işler; ekmeğimizi taştan çıkartırdık biz; lakin, artık Tinder var, Okcupid var...  Konuşturmayın beni.. Hayat teenage'lere güzel... Şu devirde bu tip fuckbuddy bulamayan erkek/kadın var mıdır bilemiyorum; ama, isteyen/arayan/midesi kaldıran aynı güne 10 partner dahi sığdırabilir kolaylıkla; hele büyük şehirler ve medeni semtlerde...

Ama güvenli ve düzgün partner bulma süreci tartışılır. Bu biraz deneyim, biraz insan tanıma, biraz sizin duruşunuz, biraz da kısmetle alakalı sanırım. Ama özü kısmet ya da matematik bu işin; çok insana adım atıp, içlerinden iyisini seçmek akıllıca bir tercih olabilir.

Fuckbuddy'me Aşık Oldum; Ne Yapacağım?

Karşılıksızsa, ceketini ilikleyip odadan çıkacaksın; başka yolu yok. 'Israrla aşık etme' konseptini ben hiç anlayamadım, yapamadım; yapanlar var, görüyorum; fakat ben çok uzak ve beceriksizim o konuda.

Ya Fuckbuddy'me Aşık Olursam?

Olabilirsin; insanız sonuçta. Mesele, durumun farkında olup, karşı taratafa vicdani baskı yapmadan durabilmekte. Mantık adamı ve öküzlerin önde gideni olmama rağmen; ben dahi olmuştum.

Fuckbuddy'me Aşık Olmamak İçin Ne Yapmalıyım?

Öküzün işi nispeten daha kolay; zira kova burcu ve önce mantık, sonra duygu sistematiğiyle çalışıyor bünyesi. Ama belki size de ilham olur taktiğim; 'asla beraber olmak istemem, yapamam/olmaz onunla' diyeceğiniz insanlardan seçin fuckbuddy'lerinizi. Örneğin; liberallerin önde gideni misiniz, muhafazakarların önde gideni biriyle olun. Yahut 46 yaşında bir kadın mısınız, 35 yaşında bir erkekle olun. Mideniz kaldırıyorsa(!) fiziken aslında beğenmediğiniz biriyle olun. vs vs... 

Nasıl Bir Fuckbuddy Seçmeliyim?

Bu aslında neye ihtiyaç duyduğunla alakalı biraz. Güvenli seks istiyorsan her 1.90'lık  yakışıklı adama atlayamazsın örneğin.. Yahut sağlık endişesi taşımak istemiyorsan, Tinder'daki her asi yakışıklı muhattabın olmamalı. İyi seks olsun, sonrasını sonra düşünürüm diyorsan (-ki bil, hayvansın) ok, devir önüne geleni; ama buna empati yapmam zor. 

Zira güvenin bana; seks bulmak ÇOK KOLAY... Eskiden 7gün 7 farklı kadın denirdi; şimdi isteseniz 365 güne 365i bilmem ama rahat 100 partner mümkün (mideniz kaldırır, ister ve aranırsanız).. Artık iyi seks bulmak da ÇOK KOLAY.. Türlü türlü takviye var, herkes aç ve fikren açık, oyuncaklar-edevatlar vs... Olay alnızca sekste değil; hiç bir zaman da olmadı. Önce ihtiyacınızı tam olarak belirleyin.

Tavsiyelerin Var mı Öküz? 

Fuckbuddy bir illüzyon; aldanma yavrucum; sonra Öküz gibi 40+ bekar bakakalırsın arkadaşlarının ardından. ('ama ben de şunu yaptım, şunu miktim' falan; bir yaştan sonra 'yazııık' dedirten saçmalıklara dönüşüyor) Doğru düzgün birini bul... Ve endişe etme 'tek eşli kalıp kalamayacağın' konusunda; doğru kişiyle muhattap olduğunda, emin ol her şey daha kolay olacak; ne gözün görecek, ne vicdanın müsade edecek.

'Olmuyor Öküz abi çok denedim, yok yok yok' diyorsan ve aşağı köydeki ayaklanma kontrolden çıktıysa da.. Aşık olmayacağın, fiziken seni etkileyen, GÜVENLİ, SAĞLIKLI ve seni önemseyecek, bencil olmayan bir partner bul. Ama yangın söner sönmez koşarak uzaklaş yine bu konseptten; aksi durumda doğru insanları görebiliten, onlarla rastlaşabiliten azalıyor; güven Öküz'e.

Ha bir de.... Şayet çalışkan bir çocuksanız, iyi seks ile aşık olan kadınlardan/erkeklerden uzak durun. Yahut insani tarafı güçlü, şefkat dolu biriyseniz, yeni boşanmış/ayrılmış, duygusal açlığı çok yoğun olan erkek/kadınlardan uzak durun.

Son olarak; gönlünde biri varsa.... Yapma yavrucum.

Hiç yorum yok: