3 Ağustos 2019 Cumartesi

Taksi Şöförü Hissettiren Kadınlar

Rastladım bak buna; var kimi kadınlarda bu ucuz bakış. Sırf dönüşü (yahut gidiş-dönüşü) daha kolay olsun diye çağırırlar adamı binbir cazip bahaneyle; tanışmanı istiyorum, sen de gelsene, eşlik etsene.. Hikaye hepsi; tek dert ücretsiz ve konforlu ulaşım aslında.

Sonuna bir de havuç koyarlar; 'gece beraber kalırız belki' diye... Ohhh; koştursun sonra öküz deli danalar gibi..

Fesatlık deme; her davet elbette böyle değil, ama cidden var bu tip ucuz hesap yapan insanlar (öküz'ün aklı öyle çalışmaz; 40 yıl düşünse, istese de yapamaz böyle planlar) Hemen yanı başımda 'orada 2-3 şey içse 100tl maksimum; yahut uber'le yalnız gitsem bu sefer de aynı parayı yola vereceğim; o halde Öküz'ü davet edeyim' fısıltılı itirafını duymuşluğum dahi var vaktiyle.

Haftanın 3 gecesi Kadıköy'den Çekmeköy'e bırakırdım bir hatunu, sırf yarım saat görebilmek için (uzun sürmedi tabi). Düşünüyorum da.... kadınınki de güzel keyifmiş.... Hem yat sırt üstü, keyfine bak; adam debelenip dursun paşa keyfin istediğinde sana iyi seks vereceğim diye... hem özel şöförlük yapsın her gün hiç bikbik etmeden... Ohh hayat ona güzelmiş hakikaten..

Gençtik tabi; 'aaa kullanılıyorum galiba' iç sesiyle ilk kez tanıştığım yıllar. Yemez artık kolay kolay..

iç ses1: emin misin Öküz?
iç ses2: amaa meme!! ama, amaaa!

Hiç yorum yok: