15 Haziran 2019 Cumartesi

Fuckbuddy İlişkileri Hakkında - Yazı: 3911

Hala bu konu hakkında soru geliyor olması ne tuhaf..

Güzel arkadaşlarım, fuckbuddy dediğinle vıçvıç günaydın, akşam ne yedin, naapıyorsun, iyi geceler vs yapılmaz Whatsapp'la/telefonla.. Yapıyorsanız ayar kaçmış demektir, iki sarsmak lazım şöyle sağından solundan.

Yeni başlayanlar için ödev olsun hatta bak:

Tanışın, sevişin (b.kunu çıkartmayın nolur şu ztarbucks sohbetlerinin)... Geceyi 'haftaya aynı gün aynı saatte öyle değil mi?' ile sonlandırıp, takip eden günler boyunca hiç ama hiç iletişim kurmayın birbirinizle.. Görüşünce koklaşın, sarmalaşın tüm gece, saçlarını okşayın, nefesini içinize çekin vs... hiç mühim değil, hatta oh miss... Ama ertesinde 'günaydın' mesajı dahi atmayın ki, herkes yerini bilsin, güvende hissetsin, paylaşımınız bir şeye benzesin. (geceyi salt romantizmle mundar etmeyin ama tabi; dişleri fırçalamaya kalkınca o dizler titremeli)

Gayet duygusuz ve robotik geliyor kulağa, farkındayım; ama aksinin adı zaten ilişki; kandırmayın kendinizi.. Fuckbuddy bir tercih değil, mecburiyettir/olmalıdır olsa olsa.

Olacaksanız da 'neden aramadın' kaprislerinin, sahiplenmenin vs üstünü örtecek, günün keyfine bakacaksınız.. Ağlamayın sonra 'böhüüü, bana göre değilmiş' diye; Öküz abi dediydi dersiniz (ben yandım, siz yanmayın yavrucuklarım)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Baya bir geç oldu belkide, ama araştırdığım bir konu sayesinde buralara kadar gelebildim.. Şimdi ise paylaştığın tüm yazıları okuyorum. Kıyaslanamaz belkide.Benzeri şeyleri yaşıyorum, üstelik ilk denememi de dün yaşadım. Kısacası demem o ki çok güzel bir yüreğin var. O kadar naif dile getirmişsin ki yazdiklarini... Eminim o da yolu seninle kesiştiği için kendini çok şanslı hissediyordur.