15 Eylül 2016 Perşembe

Sabah Seksi

Sabah seksi kadar saçma sapan bir şey daha var mı allasen? Uyku mağmuru, gözler puslu, kim kimi naapıyor yahut hangisi yastık hangisi meme belli değil...... Oo hooo..

Yazık günah; ziyan... Zaten enerjiyi tasarruflu kullanmak gerekiyor bu yaştan sonra; bir de ne olup bittiğini dahi anlamayacağım 'şey' için(evet, 'şey') harala gürele yatakta; ne yaptığının, niye yaptığının farkında dahi olmadan....

Hani evin içini avuç içiniz gibi bilirsiniz de, gözler kapalı bulursunuz ya gece mutfaktaki sürahinin, klozetin yerini falan; aynen o hesap..

Benim normalde 'aha sevişiyorum' diye olayı algılamam 15dk sürüyor; bir de uyku mağmurluğu mu? nooo nooo.... hiç manası yok..

Gece de değil bak; onda dahi yok tungstendi yok sarı ampuldü derken renkleri doğru algılayamıyor zihnim; çeşit olsun diye yahut imkansızlıktan sadece..

Ne varsa öğle vaktinde var; doğal gün ışığında.. Acele yok... Ne yaptığını tam olarak görerek, hissederek, izleye izleye, algılaya algılaya (tööbe bismillah)..

Yazık günah yoksa.. Enerji verimliliği, optimum fayda, efektif verim falan duymadın mı sen hiç?


2 yorum:

Sonsuz dedi ki...

yaşlanıosun biliosun dimi

La Tahzen dedi ki...

Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca siteme ziyaretlerinizi bekliyorum http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/