27 Mayıs 2016 Cuma

Sevişe Sevişe Aşık Olmak

Sevişe sevişe aşık olmak diye bir zamazingo var bu hayatta; ve ben bunu hiç anlayamayacağım sanırım.

Şu dialoğu yaşamışlığım çok var;

- Öküz sürekli seviştiğimizin farkında mısın?
- So?
- Yani... Sürekli........ Anlamıyor musun?
- La asker arkadaşım mısın sen benim, tabi sürekli sevişeceğiz(?)

Olay o değil aslında..

Sevişirken aşkı yaşamayı anlarım bak. Yani güçlü bir temel vardır, sevişmesi üzerine ballı börek olur..

Ama seviştiği için aşık olmaya, seviştikçe aşık olmaya, bağlanmaya basmıyor benim kafam.

Bir şey ya vardır ya yoktur gibi.. Güzel seviştiği için değil, güzel baktığı için aşık olmaz mı zaten insan?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

OOooo çok romantik olmuş. Öyle olur vesselam..

mirage dedi ki...

burda temelde kadının bir erkekle sevişirken kendisini duyguları olabileceği konusunda kandırmasıyla başlıyor bence olay. çünkü kadın ne kadar seksle ilgili bir özgür iradeye inansa da yetiştirilişinden, çevrenin yaptığı baskıdan vb. kadın bir noktada 'aslında duygularım hafiften olduğundan ben bu adamla sevişiyorum' bilgisine getiriyor. halbuki ne sevgi ne başka bir şey yok ortada. tabi sevişe sevişe aşık olunmaz gibi bir şey de yok çünkü bazen sevişme farklı paylaşımları da beraberinde getirebiliyor, olmaz da dememek gerek.

rom dedi ki...

Sevişmek sevmekten gelir inanmışım öküz ! :)
Ulan birgüncük erkek olsam da anlasam şu duygusuz iş pişirmeleri..yanlış anlaşılmasın kadın-erkek ayrımı yapmak istemiyorum tabi bu noktada amaaa öyle işte..

xCoach Incomprehensible dedi ki...

İpek mendilime sümkürüklüyorum şu anda :(

Dante dedi ki...

Bunun bilimsel bi aciklamasi var aslinda,degil sevismek opusmek dahi mutluluk hormonu salgiladigindan o hissi yasamak icin surekli o insanla olmak istiyormussun,surekli gorerek de mutlu oluyorsun,bi nevi kisir dongu aslinda,gordukce mutlu oldukca daha cok gormek daha cok mutlu olmak istiyorsun,yani seve seve seveceksin 😂

Bi yazinda partnerligi duygusal acliga baglamissin o zaman ask olmaz demissin,zaten ask/sevgi duygusal acligi doyurmak degil mi