5 Ocak 2016 Salı

Kıskanılmak mı?

'Kıskanılmaktan rahatsız olur musun?' dedi...

.....


Bilmem :S

Hiç kıskanılmadım, yahut kıskanıldığımı hissetmedim ki ben :S

otu b.ku her şeyi(!) anlattığımdan, yeterince tanıyan birinin 'güveneceğini' düşünmüşümdür hep.. ama bu yeterli bir açıklama mı; emin olamadım hiç.... bir de, 2 kez antalya'ya bekar tatiline gidip de, eli gacı eline değmeden dönen bir salaktan bahsediyoruz tabi burada..

Ha pardon; üniversite zamanındaki kız arkadaşım birine carlamış(mış); unutmuşum onu // uzun hikaye; ben uyurken, uzun zamandır bakıp duran hatunla karşıdan horozlanmışlar birbirlerine vs vs..

Olanca sakin / mülayim / soğuk kanlı yapıya rağmen, soruyu işittiğim an zihnimde testesteronu bol fotoğraflar canlandı; bundan mı sebep dersiniz?..

1 yorum:

xCoach Incomprehensible dedi ki...

İlginç bi soru.
Valla.