13 Ağustos 2015 Perşembe

Doktooor Civanım, Doktor Doktor Civanım...

Nerede abidik gubidik hastalık var beni bulur..

Aha, varsa aranızda doktor civanım, gelsin, teşhis koysun bakalım: Ne vakit bir kadınla yatay düzlemde taklalar atmaya meyletsem, burnum tıkanıyor benim.

Şaka gibi.. 

Eski oturduğum ev 50 senelik bir binaydı; hadi orada rutubettendir diyordum... Sonra görece cillop bir binaya taşındım, şehir hatta ülke değiştirdim, hani belki duruş pozisyonu sebeplidir diye yatay değil olmadık 300bin pozisyona meylettim, baka başka evlerde denedim, ''yihaa vur kamçıyı vur kamçıyı!!''... Kediler, kıyafetler vs... Yok... Her durumda oluyor bu meled...

Resmen kadın kokusuna yahut şu feromon meromon zamazingosuna alerjim var benim.. Tıkanıyor burun; ki öyle böyle değil, tek bir delikten iplik inceliğinde nefes alabiliyorum..

Herkes sex yapmaya giderken yanında prezervatif taşır, ben burun spreyi taşıyorum.. ( bagajdaki asabi oyuncakları saymıyorum tabi; mevzu onlar değil :P )

Not1: okyanus suyu, serum fizyolojik vs de işe yaramıyor malesef.. 
Not2: fotoğrafı da bilinçli seçtim.. Yaşlı öküz; aynı ben :/


2 yorum:

xCoach Incomprehensible dedi ki...

ciddi olamazsın :D

bişiy diycem de. neyse. demiyim :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@XCoach: Tahmin ettim ne diyeceğini :))