4 Temmuz 2015 Cumartesi

Disko Kralı Öküz

Hayır, anlamadığım; ben gibi bir safkan odundan / kalastan (bknz: bu link) nasıl oldu da böylesi bir disko kralı çıktı, hakikaten dimağım duru(lu)yor..

Kemer'deydim geçtiğimiz haftalarda üzerinize afiyet; 5 gece, ortalama 4 saat/gece desen = 20 saat non-stop dans ettim.... Otelin diskosunu ayrı talan ettim; Kemer merkezdekileri ayrı.. Ne Inferno'su kaldı, ne Aura'sı.. Her gece sabah 5'lerde döndüm otele; beraber gittiğim arkadaşlar yalvarır oldu 'yeter laaaa, dönelim artık, uykumuz geldi' diye :S

En son direk dansı yapıyordum ki, varın gerisini siz hesap edin..



Yok yahu 'rus faktörü' de değil; biliyorsunuz Öküz'ü, kendine hayrı yok; nereye rus peşinde koşacak..  ( Ha son gün, overdose alkolün etkisiyle diskonun en iri ecnebi abilerinin locasından cillop gibi rusu kaldırmaya çalıştım, kabul.. Ama konsept tamamen eğlenceydi valla; biliyorsunuz beni, bir halt etsem söylerim )

Skor sormayın yani boşuna.. Efendi uslu tatil yaptık işte.. Akşamları içimden disko kralı çıktı; hepsi o.. Aşıyor beni o yılışık, seviyesiz ve aç rekabet ortamı.. Hiç manası yok yani; aç değiliz, açıkta değiliz çok şükür (iç ses: hadi len... 'beceremiyorum' demiyor da...)..



Ha bir de, kahrolsun yumurtalı pideler!

10 yorum:

iρekβöceği~ dedi ki...

Ahuahaha koptum direk dansını görünce iflah olmam bi daha ben askdflgşg:D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@İpekböceği: Senede bir hafta sapıtıyorum; el insaf :)

yazmasam delirirdim dedi ki...

Hahahaha yine çok coolsun abi :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Arya: Berhudar ol yavrucum ;)

Beauty dedi ki...

her sene bi tatil disko hikayesi paylaşıyorsun. biz alıştık senin dans etmene, sen kendin kendine alışamadın :D:D

bu arada Kemer'de çektiğin 2-3 foto var, onları da paylaş burda, çokküzeller'

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beauty: Geçen sene bir, bu sene iki; kırmasana hevesimi...

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Yakışır bence :)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Yakışır bence :)

Gülni... dedi ki...

Disko kralına bak hele :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Hayatİzlerim: Ehueh :) Tenk yu anam..

@Gülni: Ne figürler ne figürler, görmeliydiniz :P