10 Şubat 2015 Salı

Sen 2.sin

Keşke herkes öküz olsa diyor bazen iç sesim.. Aklından ne geçiyorsa, iyisiyle kötüsüyle, bedeli ne olursa olsun paylaşsa..

O yüzdendir belki 'sen 2ncisin' ci kadınlara tahammülsüzlüğüm..

Geçen gün onu tartıştık bir arkadaşla..

'Ersan(adımı biliyorsunuzdur; yazmıştım blogda) ne kadar hazmedebileceksin ki?', 'kime ne faydası var ki?', 'bilmemen daha doğru değil mi?', 'ya gerçekten önemli bir şey değilse', 'ya hakikaten o kadarsa' vs.... ('ya hakikaten o kadarsa?' mevzu çok ayrı bir şey.. onu ayrıca yazarım illa isterseniz)

Anlamıyorum sizleri; anlamıyor ve saygı da duymuyorum.. Kafanızı kumun altına gömerek kimi, neyi kandırıyorsunuz?

Ucuz bir örnek olacak ama; farzedin 20 yaşında, anadolunun bağrından kopmuş bir genç adam.. Sevgilisinin kati şartta bakire olmasını istiyor.. Kendinizle kıyaslamayın; öyle görmüş, öğrenmiş vs (who cares?).. Ona, 'mahmut.. çocukken tecavüze uğramıştım, o yüzden bakire değilim' demenin anlamı ne? Ok... devam edecek belki ilişkiniz.. Lakin çocuğun tek derdi 'zar yırtılması değil ki; özgüvensiz kadın arıyor belki'.. Zardan yırttın, diğerinden nasıl yırtacaksın? Hemen çıkmayacak semptomlar; ama evliliğinin 5. senesinde illa başlayacak ölümcül kavgalarınız... Ne değişecek? ('ölürken başında o adam bekleyecek... nasıl helalleşeceksin?' gibi dramatik kısımlara hiç girmiyorum bak)

Daha kötüsü var.. X zaman sonra, bir şekilde dağlardan taşlardan eşinin kulağına gelecek bazı şeyler. 'Giz'lerine şahit bir martı gelecek adamın bacağına mıçacak mesela... Olacak bu, güven bana... Dolanıyor bir şekilde ayaklara; istediğin kadar sakla... Adam rüyasında görüyor(malum oluyor), yine öğreniyor... Seyreyle sonra şenliği...

Yahu bırak... Adam/kadın seni tüm günahlarınla/sevaplarınla alıyorsa alsın... De 'evli bir adamla birlikte oldum senelerce'... 'çocuk aldırdım'... 'anal queen'dim vaktiyle'... 'Seninle birlikteyken, hani şu küs olduğumuz gün ali'yle öpüştüm.. pişmanım'... 'geen hafta sensiz gittiğim night clubta ouu ne danslar ne danslar'... 'bugün veli'yle yemek yedik; ama valla çok ısrar etti kaçamadım' vs... De yahu....

Kadın seni 'arada nefsine yenilip ucuz çapkınlıklar yapabiliyor' diye tanısın; o şekilde devam edecekse etsin... Aldatmadım deme.. Bilsin ahlaki duruşunu... O şekilde seni sahiplenebiliyorsa sahiplensin..

Sana baktığında 'ardını görsün' eşin.... Tanısın seni tüm günahların, güçsüzlüklerin, pişmanlıkların, hatalarınla..

40 Senelik evli çift.. Kadın diyor ki' kocam bir tanedir asla aldatmaz'... Adamın 2 farklı sitede garsoniyeri, kuma üstüne kumaları var... Yahu niye abi; olay nedir?

Yahut bir ömür 'benim çocuğum' diye seviyor adam oğlunu... Meğer .... Bakma öyle suratıma düşündüğünden çok daha yaygın bu tip senaryolar gerçek hayatta... 

('ne farkeder?' deme; bırak bunu o söylesin... inan bana, belki hiç bir şey fark etmeyecek.. yahut edecekse de, etsin... günahından kıymetli değil.. en en kötü ihtimalle 5 sene sonra küfür kafir ayrılacağınıza, şimdi adam gibi ayrılırsınız)

Savunduğum falan yok; ama ne bileyim, baktın adam vazgeçmiyor... 'Nasıl olsa ruhu duymuyor nihohahaa!!' diye 2 garsoniyer tutmak yerine, yanızca yurt dışı iş seyahatlerinde 'sapıtsa' mesela adam; ve kadın da az çok bilincinde olsa durumun... Daha mı ucuzlaşır ilişki?

Yani gözünü kulağını kapatmak yerine, kötü de olsa bilincinde olsa..

"Aynada kendilerine dahi itiraf edemedikleri gerçekler... "

Bak, durup dururken paylaşmamanı 'bir derece' anlarım... Cesaret edemezsin; kaybedebileceklerin ürkütür vs... Ama sorulunca kıvırmak?...

Yuvarlak cevap ver illa yemiyorsa, ama yalan söyleme diyor iç sesim... Sana son kez sorduğunda da devam ettiriyorsan hatta yalanını... Öküzden uzak ol da, kime yakın olursan ol arkadaş.....

Ataşeşehir'in 1+1 dairelerinde 2 farklı garsoniyerin varsa yani, kadın en kötü ihtimalle 'bilemiyorum. aldatmış olabilir; çapkındır çünkü' desin en en en azından (ki bu dahi benim midemi bulandırır şahsen)..

İlişki zkicilerin kralı 'Şüphe' dir....

Yazmıştım vaktiyle, şüphe en çirkin gerçeklerden daha zehirlidir... Şu suiskastçilerinin kullandığı sinsi zehirler var ya; aynen onlar gibi... Vallahi bak; tek bir zibidi zehir damlası dahi girdimi bünyeye, yavaş yavaş tüketir her şeyi; çürütür, yok eder.. Ta ki içerisi tarumar oluncaya dek...

Yapma bunu ilişkine..

Geçmişini yahut onunlayken tattığın günahları/hataları sindiremeyecek adamla/kadınla beraber olma... Bakma o bacaana mıçtığım 'evli dahi olsalar, insanların ÖZELİ olmalı' bikbikcilerine... Birbirinizden gizliniz saklınız, ÖZELİNİZ olmasın.. Olmasın sırlarınız, ne gerek var bunu bilmesineleriniz, beyaz yalanlarınız, hiç bir manası yok zaten.. bilmese daha iyileriniz.....

En büyük yalanınız 'niye geç kaldın = vapuru kaçırdım' olsun... Söyleme yalan; bulaştırma ilişkine şüphe zehirini.....

Biri söyledi geçenlerde 'bazı şeyleri hiç sormamak/kurcalamamak gerekir evlat; ilişkiyi kurtarmak için de beyaz yalanlar çok doğaldır.. söyleyene değil, söyletene kızmak gerekir asıl' vs diye.. Çok özür diliyorum; hasziktir oradan zibidi.. Sen sorma karına.. Bir ömür sok kafanı toprağa, kandır kendini.... Dingo herif!

Daha da diyeceğim şu 'vallahi sen 2.sin' kadınlarına bir şeyler de.. Gerisi hep küfür kafir.. Pastam/çayım da geldi şimdi; bozmayayım ağzımın tadını..

Not: olanı sorulunca söylemek yerine, yeter ki şüphe oluşmasın ve/veya 'muhtemelen eşim bunu bilmek ister' diye, daha sorulmadan pat pat söyleyen/paylaşan kadınlar da varmışş... öyle diyorlar... ben tanımadım henüz; ansiklopedik bilgi...

Özetle: 2. olup onursuz yaşamaktansa, 72. olduğumdan emin olup alnım ak yaşamaya razıyım ben... (iç ses: gel şunu 12 yapalım, anlaşalım; uzat hadi elini :S)

Rica: girmeyin 'kültür meselesi.. baskılanmış hayatlar.. memleketimde kadın' bikbiklerine.. Hacıcavcav köyündeki emekli muhtar yazmıyor bu satırları; 'yalan söylemekten' bahsediyorum ben, kıvırmayın, kendinizi kandırmayın..

Empati: aldatsam ne yaparım diye düşünüyorum... penetrasyon harici şüpheleri, 'bilmek isteyeceğini düşündüklerimi' lak diye söylerim -ki yazımın asıl konusu da bu zaten (sormasına gerek kalmaz)... Ama penetrasyon yani full aksiyon bir mevzuysa şayet, çok ciddi ilişki / evlilik senaryosunda itiraf edemem sanıyorum.. Muhakkak günlük rutinimi etkiler o suçluluk duygusu; 40 yerden açık verir ve haftasına kalmaz yakalanırım.. İlk sorulduğunda muhakkak yüzüm kızarır, kem küm ederim; reddeder, ama neticede mutlaka soru işaretleri bırakırım kafalarda... Son kez sorulduğunda ise, susar yahut özür dilerim sanıyorum.. (belki de 'bekara karı boşamak hakikaten kolaydır'; o da mümkün)

[Yazıp da yayınlamadıklarımdan]

14 yorum:

BANU YANDANGEL dedi ki...

Ya gerçekten 2 nciysen ?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@YandangelBanu: Yazıda da paylaştığım gibi; o çok farklı mevzu.... Talep olursa yazarım sonra..

maya dedi ki...

Sana öküz diyenler utansın. Dürüstlük öküzlük olduysa ..

o değil de çok haklısın. Ve gerçekten üstteki yoruma da katılamdan edemicem ya 2.ysen ve ters teptiysen onun vicdanı kötüdür tahminimce.. yalan söylemenin de öyle gerçi :/

Beauty dedi ki...

mevzuyu çakozlayamamış olabilirim ancak bu kadar kaotik, stratejik ve mizansen ilişkiler mi yaşıyorsunuz?

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

yani sen de ben gibi dürüstlük şart diyorsun Öküz kardeş ve çok haklısın ...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beauty: Çok komplike ilişkiler yaşarım; evelallah :)

@HİKS: Çok şey diyorum aslında..
Öküz hep haklıdır zaten; yanıldığım mevzu gördün mü sen hiç? :P

Bir kahve molası dedi ki...

Keşke herkes böyle dürüstçe yaklasabilseydi karsisindakine. İlişkideki karşılıklı şeffafligin gücüne ve derinligine inananlardanim ben de. Dürüstlük icin yeterli cesareti kendinde bulamayan kimselere de cesaret verir cinsten bi yazi olmus :) Yureginize saglik.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@1KahveMolası: Tenk yu..
Cesur olmak kadar, puslu havaya tahammül edeemekle de ilgili olabilir :S

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Maya: Aha seni unutmuşum :S
Tenk yu mayacan..

BANU YANDANGEL dedi ki...

"Mutlu aşk yoktur." (Louis Aragon)
Meali: Gerçek ya da yalan ne söylediğinin önemi yoktur.Netice bu işin sonu zaten boktur :P

Anne Günlüğü dedi ki...

http://annesexton9.blogspot.com.tr/2015/02/ezik-kizin-gozlemleri.html

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Yandangel: 'tecrübe konuşuyor' diyorsun :)

@AnnGün: Hojgeldin..

Butterfly'ınız dedi ki...

yahu yalan söylememek , dürüst olmak hiç bi b*ka yaramıyooo .. kadın / erkek değil kişilik meselesi buu pöfff söyletme adamı :)

Anne Günlüğü dedi ki...

@öküz tekrar(!) hoşgeldim:)