12 Mayıs 2014 Pazartesi

Rihanna'nın Poposu

Rihanna'nın poposuyla (bknz: link) tanıştığımdan beri popüler müziğe ilgimin arttığını net olarak söyleyebilirim.

Vaktiyle gelmişti bir gaz; kaydedip, Virgin FM cd'si yapmıştım yol için.. Mr.Saxobeat mı ne, bir şeyler vardı... Geveze vardı.. Mutlu günler.. Öyle kapı pencere tavan açıp, dıptıs dıptıs gidemez bu bünye; utanır.. Fakat yine de, izole kokpitimde yeterince hakkını verdiğimi düşünüyorum o dönemler.. E mutlu / keyifliydim diyorum ya; daha ne diyeyim?..

Çabuk geçti ama; 2 hafta öncesine kadar Rihanna'yla Beyonce'u yanyana koy, ayırt edemeyecek dunkofluktaydım (aha saxobeat'i de rihanna söylemiyormuş zaten; şimdi youtube'da ararken farkettim :S la dur; bir de nanana 'cmon! gibi bir şey vardı; o da mı rihanna değil?.. o da mı gol değil?!)

10 Sene önce ne dinliyorsam, hala aynı şeyler var playlistimde.. Ne acı..

Malmsteen mi kaldı lan? Yahut overdose Zeki Müren 30lu yaşlar için fazla erken değil mi?

İzole kokpitimde bağıra çağıra şarkı söylediğim seyahatlerimi özlüyorum :S


8 yorum:

minik kızıl dedi ki...

o değil de Zeki Müren her yaşta gider bence:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@MimiKızıl: 50 yaşın altında overdose zeki müren bünyelere zarar; diyeyim bak.. kendimden biliyorum :S

Tenk yu paylaşım için ;)

minik kızıl dedi ki...

ok, tavsiyeni dinleyip dozu düşürücem;rica ederim :)

Ferhat Bayram dedi ki...

kendisini sevmem saygilar :)

yazmasam delirirdim dedi ki...

Shakira ile olan klibini izlemediysen aç hemen:)

Anne Günlüğü dedi ki...

popo=müzik sevgisi ??? (!)

Gülni... dedi ki...

Riri iyidir ya sen kafana göre takıl ne üzülüyorsun bende durmadan 60 lar 70 ler dinleyen tiplerdenim mesela halbuki 90ların çocuğuyum içim yaşkanmış mı yani:D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Ferhat: Bilemiyorum, tanımıyorum. Poposu güzel, nananac'mon şarkısı güzel... gerisi hakkında hiç bir fikrim yok..

@Maya: Shakira'yı Türkiye'deki bir güzellik yarışmasında izlemiş; ve 'vuuahh! kadın işte!!!' demiştim :))

@Günlüğüm: He valla; böylede sığ, uyuz, gıcık insanlarız biz erkekler..

@Gülni: Riri? Öyle mi diyorsunuz?
60-lar 70ler ne yahu? 60larda müzük mü varmış? gel biraz daha 80'lere doğru; boşver oraları..