20 Mart 2014 Perşembe

Hasta Refakati

Ömrü hayatında hasta bakmamış, hasta refakatçiliği(bilhassa devlet hastanesinde) yapmamış insan.... Eksiktir bence...

Bence yani.. Olmamıştır o daha..

Allah sıkıntı verip mecbur etmesin elbet, orası ayrı. Ama başa geldi mi de, kontesliği bir kenara bırakmayı, kolları sıvamayı bilmek lazım..

Çiş torbası boşaltmaktan gocunmayan concon kız/erkekden daha sevimli kaç şey vardır ki şu hayatta? (yok; sevimli doğru kelime değil.. şöyle 'aferim dostum' diye sırtı sıvazlanası diyelim)

Not: Doktorlara atış serbest elbette.. Ama hastanede gacı / adam tavlanmaz güzel arkadaşım; tuhaf tuhaf şeyler kurma kafanda.. En iyi ihtimalle öğrenci yahut hemşire tavlarsın; -ki onlardan da sana ekmek çıkmaz.. Boşver, önüne bak sen; her kuşu miktin kaldı bir leylek zaten, tööbe...

2 yorum:

Arya dedi ki...

Hastane ortamından oldum olası haz etmiyorum dis hastanesi göz hastanesi ve genel hastaneler. Ama refakatciligim var.. cok sevince icinden geliyo. Özel hastanede olsa var yani :)

bendis dedi ki...

Allah kimseyi bir hastaneye iki adliyeye düşürmesin. Eğer hastaneye düşürecekse de neşeli bir refakatçi versin (yazar burada kendini öne çıkarıyor) yoksa ne hasta için ne de bakan için o durum bunalıma sokar :(