14 Şubat 2014 Cuma

Orantısız Güzellik ve Kuantum Öküzü

Haksız rekabet gibi, öyle değil mi? Değil ama..

Hadi iyisiniz yine.. Unutmayın kıyağımı..
Söyleyeceğim, ama aramızda kalacak; anlaştık mı?

Bu Tuba Ünsal'lar, Kıvanç Tatlıtuğ'lar, Charlize Theron'lar, Biscolata erkekleri falan var ya.. Hepsi bilgisayar animasyonu onların.. Yalan yani.. Yok öyle şeyler.. raaad olun ;)

Pffff....
Çok cahilsiniz be anam; nasıl anlatayım şimdi size mevzuyu :/

Matrik gibin düşünün.. Biz bakıyoruz diye varlar... yoksa, yok yani.. Öyle bir şey... Karışık... Çok karışık... Kuantumlu falan... Beşiktaş'ta varmış diyorlar hatta güzel yapan... Izgara kuantum...

Hebele lebele memele, oyyşş oyyşş, şlıp şlıp :S
(iç ses: çıkarın beni kaptan.. öküzüm ben; deli değilim!!  bbzzttt.. ddzzztt.. )

5 yorum:

Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

bu kadının göğüsleri de bilgisayar animasyonu mudur sevgili öküzcüm :D bu küçücük kafaya bu göğüs mantık hatası lan :D :D

öküz dedi ki...

@Tıpçı: Yalan abi.. diyorum size.. Yok öyle şeyler.. Hep kuantum bunlar... bol soslu şöyyle...

lady dedi ki...

para var huzur var.
surec soyle ilerleyor; para → huzur → guzellik → meme.

Leah dedi ki...

Meme yine de bi şekilde oluyor da önemli olan bi tık insan olabilmek. O da animasyonla olmuyor benim bildiğim. :F

butterfly dedi ki...

O elbiseyi giydiğimi düşündüm bi an , dünya başıma yıkıldı .. yohh teselli kar etmiyirr :S