3 Eylül 2013 Salı

Ya Sabır

Sabahtan beri cep telefonuma 6 tane reklam sms'i geldi; çoğu 'alanya cart curt otelde indirim', 'uzman öğretmenlerden bilmemne dersleri', 'honus kartla ikea'da bilmemne indirimi'...... vs......

Sabit telefonuma 4441444( xxxx! telekom) ve digiturk'ten toplam 11 reklam araması yapıldı.. açmıyor; yahut açıp, ahizeyi kenara bırakıyorum artık :S

Gelen spam mailleri saymıyorum dahi; saymakla bitmez çünkü..

Bazen cidden merak ediyorum, 'peygamberler şu devirde yaşasalardı neler olurdu acaba?' diye...

Bilhassa sen Türk Telekom... Gözlerinden öpüyorum senin... Çoooook öpüyorum(!)...

Sonradan eklenen not: aha bir tane daha geldi.. kombara puanı cart curt(!).... yani deniliyor ki, 'ya tımarhaneye, ya hapishaneye' :S

2 yorum:

perayazarsa dedi ki...

Hahaha iyiki faturalar benim adıma değil :)))

Zeynep dedi ki...

Ya sabır! Beni de taciz eder nitelikte sürekli digitürk arıyordu, sürekli. Sonra da açtım dedim, kaç defa dedim aramayın diye Savcılığa şikayet edeceğim diye. Öyle sustular.