30 Ağustos 2013 Cuma

ATM Ehliyeti

Onu bunu bilmem arkadaş; ATM kullanımı da ehliyet şartına tabi olmalı. Maksimum 30 saniye sürecek 3 lira para çekmek/yatırmak için 20dk o aleti meşgul etmeyi kabul edemiyor ultra sexi ve güçlü öküz bünyem..

Yaşlıdır, hastadır ıvır zıvır anlarım; ok... Yardımcı da olurum yeri geldiğinde... Amma ve lakin, arkasındaki kuyruğa aldırış etmeksizin onlarca dakika olduğu yerde debelenenleri hazmedemiyorum(atm ile inatlaşılıyor resmen).

Kullanmayın abi siz.. Uzak durun atm'lerden!

Tek kişiyi 15dk bekledim yau; şaka gibi! :S


2 yorum:

SaÇaKLı dedi ki...

ülkecek teknoloji ile alakamız belliyken marketlere "kasiyersiz" kasalar yerleştirme inadı var bir de... ve ille de onu kullanmak isteyen amca/teyzeler... başında bir görevli... oyff!

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Saçaklı: Doğru; Optimum'daki Migros'ta görmüştüm.. Ben bile çekinebilirim o tip bir cihazı kullanırken, doğru mu yaptım-yanlış mı yaptım diye :S