1 Mart 2013 Cuma

En Son Ne Zaman Seviştiniz? (miş)

Hastayım şu ''sevgiliniz var mı? vardı(!), ama şuan yok'' cevaplarına :)



Bir de 02:01 deki gibiler var bak; pek seviyorum bu özgüvendeki insanları.
iç ses1: Da..... 7 ay ne lan? ben askerde 6 ay'da şalvarlı köylü kadınlarına iç geçirir olmuştum:S  
iç ses2: Hmm hmm da hmm hmm.. Ama dur dur.. O yaşta vardı benim de mecburi 'nadasa bırakma' vakitlerim.. doğru, hakkını yemeyelim :S... 


O degil de,
Biri şu dingoluğu yolda sevgilime, eşime, kardeşime falan yapsa, içimden çıkacak evil öküzlerin muhtemel agresifliğini/tepkisini ben dahi kestiremiyorum :S (sonra uğraş dur 'o karakol senin, bu haydar daha iyi godu mu oturtur' falan.... başa iş..)
(imagine: babanızla kolkola yürürken, elinde mikrofonla bir erkek size bu soruyu sorsa mesela.. bknz: 02:22'deki tereddüt-korku bakışı)

Her neyse, sevmiyorum böyle 'modernite budalası' insanları diyecektim.. Öküzüm, sığ adamım biliyorsunuz :S

Ben mi? Kendi standartlarıma göre 'çok oldu be anam' diyeyim :S Malum, depresif-bekar mod aynen devam ediyor :S

6 yorum:

Adsız dedi ki...

az öküz değilsin

xCoach Incompréhensible dedi ki...

3 saat filan oldu...

SaÇaKLı dedi ki...

kim daha öküz diye sordurtan ileti...

Aliyona dedi ki...

açıkçası ben bi girişim bekledim videoda ne diyon lan sen yarrak gibisine pata küte dalışlar falan.

Aliyona dedi ki...

ama videodaki en bomba herif 06:02deki motorlu herif ldkgmdfg. o cevap yok mu o cevap. hele o bakışlar. allahım.

öküz dedi ki...

@Adsız: Proud of it...

@XCoach: Ah eski Öküz'e denk gelecekti şu yazı da, görürdün sen rakamı :P

@Saçaklı: Her durumda, duruşuyla gurur duyuyor bu Öküz :S

@Aliyona: Annesinin yanında bir kıza soruyor (pot kırmıyorumdur umarım :P).. 'Anne kesin dalacak' dedim; ama ben de tutturamadım Alionasan..