23 Mart 2011 Çarşamba

Ömrümü Yediniz [2]

Biri ikisi değil; hepsi böyle bunların... Önce "istemiyorum istemiyorum!" diye başının etini yiyor; sonra sen "peki" deyip ceketini alınca arıza çıkartıyorlar..

Çok enteresan, kafaların birbirinden farkı.. Biri A noktasından B noktasına bodoslama gidiyor(ha yolda tekeri patlar, benzini biter vs de ulaşamaz; onu anlarım bak). Diğeri dolandıkça dolanıyor.. Dolandıkça dolanıyor.. Ne yola çıktığı A noktası kalıyor berisinde, ne de gideceği B noktası önünde...

İstemiyorum diyen kadıngiller... Ya söylediğiniz sözün ardında durun.. Ya aklınızdan geçeni cesurca ve net olarak dile getirebilin.. Ya da vik vik vik vik kafamızı z.kmeyin rica ediyorum!

Ömrümü Yediniz [1]: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2011/02/omrumu-yediniz-omrumuuuu-1.html

18 yorum:

pitis dedi ki...

Kadınlara bazen yine hemcinsleri olan kadınlar da dayanamaz. Ömür yedikleri de doğru fakat ömrüne ömür katanı da yok değildir.
Yine de hepsi değil be canım, hepsi öyle değildir. Bak ben çok yakın bir zamanda şak diye itiraf ettim, sonra çektim kapıyı çıktım. Elimizde hepsi olmayacak örnekler var derim ben.
Yine de haklısın, o ayrı. :)
Madem serzeniş var ama ben de yapayım. Ama siz de bir ne istediğinize karar verin. Hem karnım doysun hem pastam eksilmesin falan yapmayın. Yapmayın kardeş. Öküz deriz sonra tabi. :))

A-H dedi ki...

yahu okuz nedir senin su kadin milletinden cektigin, hani utanmasam uzulecegim senin icin :))

öküz dedi ki...

@Pitis: Ne istediğine karar verebilmiş adamları sevin; onların yanında hayal kurun..

@A-H: Yok be, yeni birşey değil.. Arşivden; ama gayet geçerli/genel bir yazı ;)

ArıBoku * dedi ki...

Hemcinslerimin bu kararsızlık hali benimde çok canımı sıkıyor kimi zaman ama fikir olarak değişken yapıda olduğumuz için bu durum ortaya çıkıyor :D

femme fatale dedi ki...

Öküzcüm canım ciğerim. Bu iş tamamen hatunun o anki moduna bağlı. Azıcık sabretsen beklesen hatun isterse sana geleck zaten ya

öküz dedi ki...

@ArıBoku: Heh bak; aklın yolu bir işte:))

@FemmeFatale: Büyürr anam:))
Abe benim kafa öyle çalışmıyorki ama :/ 40 Yıl düşünsem bunun naz, kapris, geçici zamazingolar olabileceği gelmez aklıma..

Adsız dedi ki...

Kadın milletinin huyunu ne de güzel özetlemişsin,güzel tespit bu. Net olmak ayıp bişey sanki,bir kerede net evet istiyorum derse kendilerini karşıdki hafif görür diye düşünüyorlar ( çünkü toplum itiyor buna onları, yetiştirilme tarzı )da ondan.Aileler aman kızım edepli ol şunu isteme, böyleme davranma diye de telkin de bulundukları sürece sizin kapalarınız daha çok sepet gibi olur...

öküz dedi ki...

@Adsız: Suçu ota b.ka atın hemen; "biz arızayız", "manyağız biz!!" diyen yok tabi..

sed dedi ki...

Öküzcüm ben sana katılıyorum. Kadınlar gerçekten uzak durulması, zorunluluk varsa da gerçekten 300 kere düşünülüp yaklaşılması gereken mahlukatlar. Bir kadın olarak söylüyorum. Ben bile çoğuna dayanamıyorum.
Temizlik konusuna gelince bugün annem anlattı. Evlenmesine 10 gün kalmış hamile bir kızın haftada bir kez yıkanmasını, kıyafetlerinin paspal olmasını, kokmasını, kıllarını dahi almamasını ve onunla evlenecek pırlanta gibi günde iki kez duş alan erkeğin durumunu hayretler içinde dinledim. Bir kez daha bu durumdaki hemcinslerimi kınadım. Katlanılmaz bir durum.

öküz dedi ki...

@Sed: Kralsın :) Tenk yuu..

femme fatale dedi ki...

pardon da öküzcüm napcaksın hatunlardan uzak durup bu yastan sonra homoseksüel mi olacaksın!

öküz dedi ki...

@FemmemFatalem: Kim diyor "uzak duracağım" diye yahu?? :S

Kadından uzak durulur mu; memeleri var bir kere :P

femme fatale dedi ki...

ahaha evet memeleri sevelim koruyalım fazla mıncıklamayalım sündürmeye çalışmayalım ama diğmii... meme dikleştirme zor bi ameliyat vesselam. bak mesaj da verirmişim:P

öküz dedi ki...

@FemmemFatalem: Yahu neyse parası verir yaptırırız; sünecek/pörsüyecek diye kız gibi davranıp, mundar mı edeceğiz caanım şeyleri.. Kıymet bilmek, hakkını vermek lazım :P

femme fatale dedi ki...

elinize gecen memelere sanat eseri gibi davransaydınız ortada bi sürü güzel memeli hatun dolaşıyor olurdu. ama nerdeeee kendini koruyan korudu:)
imza memesinin altında kalem durmayan kız:P

öküz dedi ki...

@FemmemFatalem: Durur anam, durur... Kıymet bilene, hakkını verene rastgelmemiş sen; ondandır..

:))

sed dedi ki...

İŞleyen demir ışıldar bence. Kullanalım ki dik dursun :)

öküz dedi ki...

@Sed: Aklın yolu bir ;)
Yazmıştan saymıyorum bunu; yine yine paylaş lütfen fikirlerini..