1 Şubat 2011 Salı

Okulun Son Günü

Böle bir şey vardı değil mi? Nefesler tutulur; ıkına sıkıla, boncuk boncuk ter eşliğinde denenirdi şanslar..

Ben cesaret edip hiç yapamamıştım da, bir kez yakınımda yapılmasına şahit olmuştum; oradan biliyorum :P

Yırtık biri olamadım hiç.. Uzaktan uzaktan bakardım sadece.. Meral ve Özge hariç, kimseye öyle ahım şahım göz koymuşluğum da yoktur hani.. Yoksa ilkokul döneminde sınıf arkadaşının kolundan çekip "sen benimsin!" diyenini bilirim..

Haa pardon; Burcu vardı bak.. Lisede.. Gitar çalıp dururdum ona.. Göt Fehmi engellemişti kavuşmamızı :/ (boynu bükük Öküz)

"Yanlış anlama!"ymış.. Böyle giriş yapılırdı... "En temiz duyguların insanıyım" der gibi.. Öpüp ellemeyecek, turşusunu kuracak sanki pe.eveng... Peeh!

13 yorum:

iris dedi ki...

ben bir keresinde dersanenin son günü yapmıştım :)
yalnız nasıl başardım, hala bilmiyorum :)

Hazel dedi ki...

eheh.
güzel bir noktaya değinmişsin Öküz.
ama yazı eksik gibi.
biraz devam ettirsene bir ara

Sonne dedi ki...

:D
Lisedeyken üç yıl öle uzaktan uzaktan bakan bi kazma liseyi bitiripte vedalaşma balosunu yaptığımız gece sölemişti bana bunu. Üç yıl boyunca beklemiştim o anı oysa. Ertesi gün herkes tatile tabi. Sonrada üniversiteye. Hiç görüşmedik yani o geceden sonra da. Odun işte o günü beklemiş. :(

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@İris: Gişirimci kadınlar candır :))

@Hazel: Bana da öyle gibi geldi :S

@Sonne: O "odun" dediğin, benim bir üst modelim işte.. Hesap et durumun vahimliğini :))

Mor Düşler dedi ki...

Merhaba..
sizi tanıdığıma memnunum hemde çok..itiraf etmeliyim ki bu yaşımda bile sizden çok şey öğrendiğimi itiraf etmeliyim..demek ki öğrenmenin yaşı yokmuş:))...sizi zevkle okuyorum..sevgiler...

Adsız dedi ki...

bi fehmi'de benden kendi kaçarak aşkımıza limon sıkmıştı,
galiba lisedeydi.
lol.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Franbuaz: Onur duydum :)
Yazmıştan saymıyorum ama bunu; yine yine paylaşınız yorumlarınızı lütfen ;)

@X-coach: Aynı Fehmi'den mi bahsediyoruz acep? :P

Entel Karınca dedi ki...

Uzaktan sevmek bazen iyidir. Aşkların en güzelidir bazen platonik aşk.. :)

mergiz dedi ki...

adamlar ilkokul diyor lise diyor... ben akademisyene aşık oldum. gittim son gün sööledim. :D yaş olmuş 21... utandım bir kadın olarak. :D

brokolili cheesecake dedi ki...

Bana da lise bitti, mezuniyet yapildi, balo komitesi kutlama yemeginden sonra bir cikma teklifi geldi... Hem de okulun en populer, en yakisikli erkeginden...

Ama nasil? Tabii yakisiklilik cesaret getirmiyor, ben de okulda kisaca Ice Queen diye aniliyorum. Cocuk da kendi soylemeye cesaret edememis, mezuniyette sunuculuk yapan cocuga soylemis, o da cesaret edememis, konuyu bir tanesi cocukluk arkadasim iki kisiye acmis, bu cocuklar da cesaret edememis, mezuniyet komitesinden ve hic sevmedigim bir kiza soylemisler...

Boylece ben, yakin bir iki arkadasim Kadikoy'de otobus beklerken bu kiz geldi, 20 m arkasinda ikili, 50 m geride sunucu, 100 m sotede esas oglan bekliyor. Resmi bir cikma teklifi vekaleten yapildi, asaleten reddedildi.

Boylece cocuk sadece bana rezil olacakken okulun en pis dedikoducu kizi dahil 4 kisiyle daha paylasti reddedilisini.


Tabii yenilen pehlivan gurese doymaz, teklifler uni 2, uni 4, master donusu, 2006, 2008 ve 2010 olarak devam etti. Vayy be, cocuk beni resmen 14 tasindan beri seviyor ve eline gecen ne?

Kissadan hisse: Olmuyorsa zorlama.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@VişneÇürüğü: Ormantik erkeq seni :P

@Mergiz: "Akademisyen!!".. Höyyt höyyt.... Pek havalıymış; büyük oynamışsın ;)

@Brokoli: Niye kabul etmiyorsun lan garibin teklifini.. Niyeeeee!!!

Kökü sende; merak etme beton atmayacaklar bir taraflarına... Pis kırolar :))

brokolili cheesecake dedi ki...

Yoo, 2006da ciktim, biraktim... 2009da tekrar baktim, ham buldum.;)

Gonulsuz yenen as, ya karin agritir, ya bas!

Bir erkek:
1- ben kimim?
2- ne is yapiyorum?
3- ne kadar kazaniyorum?

Sorularina cevap veremiyorsa, istedigi kadar asik, istedigi kadar pipili olsun, bi poh olmaz o adamdan. Di mi Okuz? Mesela su an senin asik olmana, evlenmene ne mani var?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Dağlar gibi borcum var; daha ne olsun :/

Bi de paşa gönül meselesi var ki, ne sen sor ne ben söyleyeyim... ki zaten içimden bir ses "bildiğini" söylüyor...