1 Kasım 2010 Pazartesi

Pelvik Kas Geliştirici

Memleketim kadınlarının sakız olmuş vajinal kasları için yepisyeni bir edevat çıkmış.. AC300SLX:P, Pelvik kas geliştirici..

"Şöyle abidik gubidik şeylere kafa yoracağınıza, faydalı mevzularla uğraşsanıza" diyesi geliyor insanın, öyle değil mi?

Değil işte... Dinleyin bir Öküz'ü... 

Bazı kadınların cidden ihtiyacının olduğunu düşünüyorum bu tip zamazingolara.. Zira acizane tecrübeleri arasında dahi, standardın çoook çok ötesinde "içerisi hava alanı olmuş" vajinalar gördü bu öküz.. demedi demeyin bak..

Alet edevatla mı yapılır, egzersizle mi, bilemem orasını.. Ama aklınızda olsun; durum bu.. 

Yalnızca doğal yol ile çocuk doğurmuş kadınları ilgilendiren bir mevzu da değil üstelik("bilhassa", daha doğru bir kelime).... Muhakkak etkisi vardır onun; ama, doğum yapmadığı halde hoşaf olmuş vajinalar da gördüm ACİZANE...

Hayır, benim için sorun değil.. Debelenir debelenir keyfime bakarım bakmasına da; kadın için mesele asıl... (olayın özü "karşılıklı alınan keyif" olduğu için de, tek taraflı "sabahlar olmasın" modunun hemen hiç bir albenisi yok ayrıca gözümde)

Şimdi, overdoze feminist panter Ayşe'ler zik zik edecektir; "halt etmişsin sen.. senin pipin küçük, bize b.k atıyorsun" diye... De.. Öyle değil işte... Hakikaten var "normale/alışılagelene kıyasla çok daha.... öööö.... nasıl tarif etsem.... elastikiyetini / sıkılığını kaybetmiş vajinalar..

"İşinize gelirse" falan demeyin... Anlamıyorsunuz Öküz'ü; vallahi sizin için diyorum ben... İster 10dk, ister 8 saat debelen; "ultra hoşaf vajinalarda kadının orgazm olma ihtimali yok gibi birşey"...

Eşiniz/partnerinizden çok, bizzat kendiniz için önemsemelisiniz bu mevzuyu..

Olay yalnızca yatay jimnastikle ilgili de değil.. Bak neler neler yazıyor tanıtım metninde:
Bu cihazı kullanarak daha iyi bir mesane kontrolü, artan vajinal esneklik, pelvik organ sarkmasına karşı önlem ve hamilelik dönemi sonrası daha hızlı bir iyileşme sağlarsınız.
Pelvik kaslar, özellikle doğum sırasında ıkınma işlevinin gerçekleştirilmesinde önemli rol oynarlar. Ancak zor doğumlar ya da birkaç doğum yapmak kadınların pelvik kaslarını olumsuz etkileyebilir. Bunun sonucunda 35 yaşın üzerindeki her 5 kadından biri hapşırma, öksürme, gülme esnasında az ya da çok idrar kaçırma problemi ile yüz yüze gelmektedir. Bunu engellemenin en kolay yolu kendi kendinize uygulayabileceğiniz Kegel egzersizleridir.
Benden bu kadar valla... Daha ne etsin size Öküz? Şeyinizin kaslarını bile ona düşündürtüyorsunuz...

8 yorum:

Ayris dedi ki...

İlginç ve yararlı bir konu :)
Ama Kegel ile yetineyim ben bir süre :p

öküz dedi ki...

Yararlı olacak tabi.. Öküz yazdı:)

Daha mantıklı ve önleyici çözüm, elbette Kegel...

CEPAYNASI dedi ki...

:))

Seden dedi ki...

küçük pipili adamlar trafikte belli eder kendini :)

öküz dedi ki...

@CepAynası: Paylaşım için teşekkürler ;)

@Seden: Enteresan bir tespit.. Ama yanılıyorsun bence... Bu teoriye göre, benim pipimin buradan Ortaköy'e falan uzanması lazımdı:P

Haşaaaa:)

Seden dedi ki...

almışımdır geriye uzayan kısmı :)

türkiye'de satmaz; zira metropollerin satıcı hanımları sekse sadece bir adama varasıya ihtiyaç duyar, sonra kim öleeee kim kala.
düşün ki yasa bile çıktı değil mi çocukların özel otomobil koltuklarına oturması ile ilgili, bizim kadınımız alır kucağında taşır, sanki daha güvenli gibi :)
bilmez, öğrenmez, öğrenene kötü bakar, hele alet edevat allah korusun

küçük yerleşim bölgelerinin kadınları daha akıllıdır, daha uyanıktır, ama gücü yetmez

bihter'in yapamadıkları daha önemlidir

Seden dedi ki...

almışımdır geriye uzayan kısmı :)

türkiye'de satmaz; zira metropollerin satıcı hanımları sekse sadece bir adama varasıya ihtiyaç duyar, sonra kim öleeee kim kala.
düşün ki yasa bile çıktı değil mi çocukların özel otomobil koltuklarına oturması ile ilgili, bizim kadınımız alır kucağında taşır, sanki daha güvenli gibi :)
bilmez, öğrenmez, öğrenene kötü bakar, hele alet edevat allah korusun

küçük yerleşim bölgelerinin kadınları daha akıllıdır, daha uyanıktır, ama gücü yetmez

bihter'in yapamadıkları daha önemlidir

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Senay