28 Şubat 2012 Salı

Hayat Dersleri [6]: Kadın ve Erkekten Kanka Manka Olmaaaaz..

Ahanda ispatı:


Sever gadın milleti şımartılmayı, 7x24 ilgi görmeyi veya 'ben hayatta çaktırmam; o açılsın' oyununu.. Kanka dedikleri şeyin temelinde de tam olarak bunlar vardır yavrucum..

Yani neymiş: Etrafı erkek kankalarıyla dolu bir kadına meyletti mi gönül, hani o 'vay pezz.. şaapıp bırakmış kızı' dedikleri tipler var ya; ya onlardan olacaksın, yahut koşar adım uzaklaşacaksın... Ortası saçlara, göz pınarlarına, akıl sağlığına zarar..

Bir de 'pipili kankalarıma arıza çıkartırsan, kapı orada!', yahut 'tercih yapmak zorunda bırakma, zira onları seçerim/onlar en kötü vakitlerimde yanımdaydı bikbikbikbik' cileri vardır ki; o yukarıda bahsettiğim 2. yol külliyen haramdır böylesine.. Uygulanacak her türlü 'hardcore' detay, +1 bonus kazandıracaktır er kişiye..

26 Şubat 2012 Pazar

Bal Kaymak + Kavut == Missss

Yazın bir kenara.. Bal kaymak üzerine 'kavut' == missss bir şeymiş..

Kavut: Mısır unundan yapılıyor efenim; Van taraflarına ait, kahvaltılık bir zamazingo.... İlk defa yedim; pek beğendim.. Şiddetle (yani döve döve) tavsiye ediyorum..



25 Şubat 2012 Cumartesi

İçindeki Fahişeyi Ortaya Çıkart! (mış)

Seviyorum memleketim bitli entellektüellerini, 'aydın' kimliğini kompleksliymişçesine vurgulamak / sahiplenmek isteyenleri :)

Balina Aydın vardı bilir misiniz? Neyse, demeyeyim bir şey... Yorumsuz paylaşayım.. Kostümlü partiymiş efenim; konsepti tarif etmeme gerek yoktur herhalde..


Yanak Kasları :S

Akşam saatlerinde telefonla konuştum bi 10 dakika kadar.

Laf döndü dolaştı, gevredi, sataştı........ Güldüm................. Doya doya güldüm.....

Kahkahalar eşlik etti hatta az biraz, ucundan...

Yanaklarım ağrıdı...

Düşündüm... Üzüldüm.....

O kadarcık kahkahayı dahi unutmuş bünye.. 3gr'mı dahi çok gelmiş olacak ki, mızmızlandı işte yanak kaslarım(??)...

Ne yazık....

İmza: Küçük Özhan Canaydın kılıklı Öküz..

24 Şubat 2012 Cuma

Bir Açıklaması Olmalı :S

Her gün banyo yapmama hatta çamaşır değiştirmeme rağmen, haftalar önce seviştiğim kadının saçı nasıl oluyor da oramdan buramdan ve bilhassa 'afedersiniz' donumdan çıkıyor hala; biri açıklayabilir mi bana? :S


Psst... Nasıl?? Kız güzel, öyle değil mi? iç ses1: hangisi? :S iç ses2: anladın sen (!) :S

20 Şubat 2012 Pazartesi

Öküz Sapanca'da

Bir başka hafta sonu, bir başka foto safari....

18 Şubat 2012 Cumartesi

2 G.tlü Kadın :S

Ya kontrolden çıkan hormonlarım halüsinasyon görmeme sebep oluyor; ya da bu akşam üzeri baya baya 2 g.tlü kadın gördüm :S

Yok vallahi, şaka falan değil; baya bildiğin(?) double g.t !
Çevir sağına... Şöyle ince ince dilimleyip, yandan kesit al...  Popo çıkar ya hani dışa doğru; tam simetriği(hatta acık daha fazlası) karşı tarafta da vardı işte :S

Açıklama getirmem kolay olmadı tabi, sürdü bayaa(yahut zaman çok ağır geçmiş de olabilir o an bak; ağır travma malum).. Bir vakit sonra dank etti kafa; yukarıdaki göbek aşağıya katlanmış/kaymış, eşofmanın bel lastiği/kemeri de manzaranın kreması olmuştu...

Bi aptallaştım :S

Saatler geçti, gitmiyor gözümün önünden... 'Hamamda 90 yaşındaki çingane teyzenin cıbıldak vücuduyla yüzleşen 4 aşındaki erkek çocukları' gibi hissediyorum :S

17 Şubat 2012 Cuma

Temiz Yüz


Güzel insanlar vardır... Temiz yüzlü insanlar.. Hani bitli marjinallerin 'iyi aile çucuu' diye sözüm ona b.k püsüre buladığı bebeler....

Korkaklık / ürkeklik mi dersin, şartlar mı, kısmet mi, hayat mı bilmem; önemli bir kısımı kanında/dna'sında olmayan ve hayata uyum sağlamak adına eksikliğini hissettiği ayrıntıları, sığınacak liman yahut söğüt gölgesi misali pozisyonladıkları 'havalı arkadaş / kanka' kuyruğunda geçirirler ömürlerinin en taze, en kıymetli vakitlerini.. 

Eğlence için, yahut daha çok sevdiği/anladığı için zinhar değil; normal hissetmek, hatta ötesinde, 'kendi olmaya' cesaret edemedikleri için sıklıkla..

Üzülürüm böylesine.. Sırıtırlar çünkü fotoğrafta, 'ben o gruba ait değilim!' dercesine... Yakıştıramazsın, kızarsın 'ne işin var orada; şu haline bak!' diye  de; kime ne fayda; alan razı, veren daha da razıdır bu tiyatroda..

Haklılar da hem belki; kim bilir? Bob Marley'ler falan hep cehennemde malum..... Belki direnen kısım boşa debeleniyordur; yahut belki direndiğini zannederken, 'o bitliden' daha beter çamur bulaştırıyordur sağına soluna da, farkında değildir... Kim bilir?

Gece gece fazla ağır mevzular değil mi?

Sustum, tamam...

////////

Hep söylerim 'temiz yüz'den kasıtı, ancak ve ancak bir başka temiz yüzlü anlayabilir diye; yanızca o cımbızla çekip çıkartabilir on100lerin içerisinden..... İstedikleri kadar ayı yahut yollu moda bürünsünler hatta, gaaaayet kolaydır ayırdetmesi; görebilene tabi....

13 Şubat 2012 Pazartesi

Türk Kahvesi Yapmak Gadın İşidir; Okka!

Türk kahvesi yapmayı bilmeyen, ve ötesinde, ısrarla öğrenmek de istemeyen bir öküz için(türk kahvesini yapmak gadının işidir!) anlamlı / kıymetli olabilir şu aşağıdaki icadül-haşere...

Deneyelim bakalım... Ayrıntıar AZ SONRAAAA!!

Sonradan eklenen notlar...
Deneme1: Pieeehhhh!! Bu ne be yau?? :S Üzerine sıcak su ekleyip, karıştırmıyor muyuz? Bu ne böyle, telve yer gibi; böööğğğkk!!
Deneme2: Yok anam.... Karıştırmayayım, doğrudan sıcak suyu üzerine döküp bırakayım dedim; yine olmadı :S Hayal kırıklığı :/


İç ses: Ne tırstıysam şu memeligillerin şerrinden; 'türk kahvesi yapmak garı işidir' diyemedim :S


12 Şubat 2012 Pazar

Edepsiz Bir Şeyler Söyle!

Hey gidi günler...

Kim derdi bir gün yatakta "konuş benimle, edepsiz bir şeyler söyle!" diye sitem işiteceğimi? Hatta ötesinde, böylesi bir talebe susarak cevap vereceğimi :S

Pehh.. Yaşlanıyoruz be mirim :S

[Arşivden bir yazı.. ]

10 Şubat 2012 Cuma

Umut

Bir saattir şu fotoğrafa bakıyorum... Çalışacaktım güya :S



Paralize olmuş gibi... Tek bir kare; alıp götürüyor, bambaşka gerçekleri vuruyor insanın suratına..

Düşünüyorum bir saattir... Ne çok şey anlatıyor o bakışlar.... Sayfa sayfa okuyası, baktıkça bakası, baktıkça göresi, baktıça anlayası, büyüyesi, sarılası, birlikte ağlayası geliyor insanın....

Tek bir kare fotoğraf...

Bakarak büyüyor insan.. 10 Yaş atıyor resmen....

Dert mi dediniz? Sorunlar mı?
Dedemin 'metastatik kanser' olduğunu duyduğumda öğrenmiştim ben "umutsuzluğun dertlerden, o koca koca sıkıntılardan farkını"..

Derdin umutsuzluktan farkını anlatıyor o gözler; görmesini bilene elbet..

Canım acıdı...

Dertler, sorunlar bir yana; Allah kimseyi 'umutsuz' bırakmasın....
(arkadaş için minik bir dua reca ediyorum; belki onun için farkeder...)

8 Şubat 2012 Çarşamba

(Mim) Öküz Harem Kuruyor..

Sevgili Ünlü'nün bir mimi efenim.. Harem kurmak istesem, içine kimleri doldururmuşmuşum :S

Çok renkli bir liste olmayacak gibi geliyor ya; hadi hayırlısı..

Önem sırasına göre değil; aklıma geldiği gibi yazıyorum..

1) Çaralize, charalize, şaralize, charlize(ne mikimse!) Theron.. Nichole Kidman ve ve Angelina Jolie'yi reca edeyim mümkünse.. İlk ikisi seyirlik olsun(koy camekanlı dolaba, geç karşısına, seyret.. gözün gönlün açılsın), diğeri yaramazlık için...

2) Klasiklerden Hülya Avşar'ı tutmak lazım bir köşede.. Yaşlandı artık; ama yine de olmazsa olmazlardan sanırım.. (bir 30 yaş kadar daha genç olsalar, kesinlikle Hülya Koçyiğit ve Itır Esen'i de eklemek isterdim listeye)

3) Yeni aktristlerin, şarkıcıların falan adlarını bilmiyorum :S
Tarif edebilirim belki... Dur düşüneyim....

Yok.... İsim bilmiyorum hakikaten.. Google search yapıp, fotolar üzerinden gitsek??...... Ya dur bak, geldi bir tanesi aklıma.. Çocuklar duymasındaki evin küçük kızı gaayet miss (evliymiş galiba; allah sahıbısına başığlasın); o olabilir bak..  Nurgül Yeşilçay'ı buyur edelim hemen içeriye(fena şeytan tüylü bir şey).. iç ses: aney bu ne? google 'kadın oyuncular' diye arattıım, hintli kadınlar çıktı karşıma :S ... Özge Özberk hoş.. onu ekleyelim sonra.. (bknz: google image serach 'dizi oyuncuları').... biraz da Aslı Enver olsun; üzerine hindistan cevizi niyetine :S Çiğdem Batur da olsun; olsun olsun....

Yok ama... Hakikaten bilmiyorum güncel oyuncuları... Hemen hepsi gayet taş aslında; da, benim öncelikli baktığım mevzu 'göz' olduğu için(g.t değil, göz!.. pis fesat!) acık ayrım yapmakta fayda var... Kontenjan sınırlıysa tabi; ha 'yok sınır mınır' diyorsanız; hepiciği gelsin... Kalabalık olsun harem; arada istediğimden alayım/seçeyim ben..  :S

Ha bak.. kara melek vardı bir ara... O dizideki (film miydi lan o? :S) güzel gözlü kadın da miss'di... o nu ekleyelim unutmadan..

4) Bloggerlardan Pucca'ın kaydını yapalım; celebrity ne de olsa.. Entel dantel'i ekleyelim; güldürür, tane tane üzüm yedirir arada... mary daimon'u alalım... lady'yi alalım.. arada palmiye yapraklarıyla yelpaze vazifesi görürler..  aslı'yı alalım (valide sultan yaparız onu da :P)

5) Öküz'e 'hayır' diyen tüm gacıları zorla tıkalım içeriye... Gün yüzü göstermeyip, zenci kürek mahkumlarına şey ettiricem onları sabah akşam... G.t hoşafları.....

6) Mankenlerden Tuğçe Kazaz mesela.. Deniz Pulaş ve Merve İldeniz de olsun; arada takdir etmelik, hoş hanımlar.. Şu haber sunucusu vardı.. Neydi??........ Defne Samyeli... Oyy oyy.....

7) Sonracıııımaaaa.... Yeter da... Tok gözlü bir öküzüm ben :) Yeter valla bu kadar...

8) Yahut yahut....
Abey paşa/kral değil miyim ben? Parayla mı? Doldurun şöyle rastgele 40-50.000 memeli daha içeriye... Ben arada seçerim içlerinden.....


6 Şubat 2012 Pazartesi

'Sinemada..' ne ne? :S

Oha :S (çok afedersiniz)..

"Akademik yahut mesleki bir mevzu olmadığı varsayımıyla", ne tip bir manyak bu kitabı okur ki? :S Yahut seviştiğiniz kadının yatak başucunda bu kitaba rastlamak, nasıl bir mesaj vermeli er kişiye; 'run forrest, run!!' mı ?

Noloor lan? :S

5 Şubat 2012 Pazar

Doğum Günü Öküzü