22 Mart 2009 Pazar

30 Yaşında, Koca Koca Adamlar !


Bir rezilliği daha paylaşasım geldi..

Aslında kayda değer bir zaman geçti bu olay üzerinden. Ama işittiğim şey, en az ilk günkü(i?) şiddetiyle kulaklarımda çınlamaya devam ediyor..

Yer Nişantaşı Ztarbucks.. bir iş görüşmem var..
22-23 yaşlarında(tam yaşını unuttum, ama o civardaydı sanırım), kendi halinde, öğrenci kılıklı bir hanım bekliyorum.

Böyle kısmeti bilmem ne edeyim misali, karşı masadaki hoş ve yanlız abla da tüm bu bekleme süresince beni kesiyor. Kalkıp bir şeyler söylesem(-ki nah söylerim; hayal kuruyorum sadece. hiç anlamam/beceremem öyle şeyleri) misafirim gelecek, söylemesem kafayı duvarlara vuracağım. ne yapmalı, ne etmeli?

Netice değişmiyor elbette.
Öküz'ün yerinden kalkıp hamle yapacağı yok; saf saf bakınmaktan öteye geçmiyor.

Yanımdaki koltukta öncekilerin bıraktığı bir gazete vardı; kızcağız yanıma kadar gelip "gazete sizin mi, göz atabilir miyim?" dedi. bekledi... bekledi.. bekledi..
mal öküz, "yo hayır, benim değil. buyrun" deyip gülümseyerek gazeteyi uzattı. kız yine bekledi.. bekledi.. ama öküz'ün önde gideni, o beklemeyi de anlamadı!:)

"e salak! iki laf etsene!", ayağına kadar gelmiş, laf da atmış kız! mal adam, daha neyi bekliyorsun! ... gözlerinin içine bakıyor işte!

yok, olmadı yine.

Herneyse..
Hanım kızımız masasına döndüğünde kapıda da beklediğim misafir göründü. Beklediğim misafir göründü, ama beklediğim gibi görünmüyordu. Elini sıktığım kişi, baya bayaaa TAŞ ve taşlığının gayet bilincinde, fena albenili ve şeytan tüyü sahibi bir hatundu.

İç ses: Ahaha:) Evet! güzel bir gün! :)

Günün sabahı da aslında gayet keyifliydi. az önce miss bir hanım tarafından beğeni dolu bakışlarla süzülümüştüm. şimdi ise karşımda cillop bir parça vardı:)
/iş yaptığım kişilere sırnaşmam/

Ama, dakika bir gol bir. Masa fazla ortalıkta olduğu için köşedekini işaret edip "şu masaya geçelim mi?" dedi misafirim; ve o andan itibaren de platonik kesişme arkadaşımla irtibatım tamamen kopmuş oldu.

Her neyse.. "yanımda zaten gayet hoş bir hatun var, başkasına ne hacet" mantığıyla sohbete başladık.. (ama içten içe de, sanki bir halt edecekmiş gibi, o kesen dişinin ortadan kaybolmamasını, görüşmemin sonunu beklemesini umuyorum)

Aşağı yukarı yarım saat süren samimi sohbet; bir ara döndü dolaştı xxx.com social-hobi/aktivite sitesine geldi. (gelmez olaydı)

Üyeliğinin olup olmadığını sorma gafletinde bulununca, aldım cevabı oturdum yerime.
"yaa, çok saçma bir yer olmaya başladı xx.com. 30'unda, koca koca-babam yaşında adamlar asılıyor. hobi sitesi değil, çöpçatan sitesi mübarek" !!

30unda, koca koca.. hmmmm..

baban yaşında hem de!!!!

Surat ifademi görmeliydiniz:)
Tek söyleyebildiğim(sanırım), "he valla, ne adamlar var! hiç sevmem zaten, koca koca adamların gencecik kızlara asılmasını!" gibi bir şeydi sanırım:)

Nasıl yani ya!

Sen tam benim hedef kitlemde olan/olması gereken bir şeysin yahu. Arıza manyak!
Bütün gün şişip şişip balon olan egom, tek bir cümleyle yerle bir oldu!

Hadi yaşını yanlış hatırladım diyelim; 20 olsun. Onda dahi, amca-baba kıvamı bir durum olmasa gerek yahu!

Ne istedin üç kuruşluk keyifimden?

30'unda koca koca adamlar! tamam "koca adam" eyvallah da; e bu makbul değil miydi?

ben 20 iken, kızlar 30 peşindeydi.. şimdi 30 oldum, trend tersine mi döndü! haksızlık! olmaz! kabul etmiyorum!

Kafa bir anda dağıldı gitti; 2 kelimeyi bir araya getiremez oldum.. Ne kestiğim kız kaldı kafada, ne karşımdaki taş.

-18'e ahlaki sebeplerden asla bulaşmam. hatta 82 doğumluların ötesini bilmem; hemen hep yaşıtlarım yahut benden büyük hanımlar girdi hayatıma(yeni yeni, cilloplara yönelmeyi akıl ediyorum). ama yine de.. ne bileyim.. o TAŞ arkadaş, "şeklen" gayet de güzel olurdu yahu..

Offff.... bak yine gerildim.. gece gece ettiğim işe bak!

Yazarım sonra, keyfim kaçtı..

foto: http://cestunescandale.deviantart.com/art/95-11573816

20 yorum:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

sanırım ztarbucksta çalışmadın bunun üzerine? ve sanırım kesen hatunda seni beklemedi,güzel başlayan gün bok gibi sonuçlandı?? aaa hikayenin gerisini merak ediyorum koca adama=):D

_zAhİr_ dedi ki...

bari abi deseymiş :) şeklen daha güzel olurmuş :)

öküz dedi ki...

Rigor: ztarbucks'ta çalışmıyoum zaten:)
bekleyip beklemediğini bilmiyorum ki. çıkışta tilt vaziyetteydim; aklıma dahi gelmedi orada mı diye bakmak/beklemek:(

hikayenin gerisinde bir şey yok be rigorum.
kibarfeyzo kös kös işine döndü. kesen ablayla irtibat sonusuza dek koptu. taş hatunla yakın zamanda çalışmaya başlayacağız umarım/işin içine "iş" girdimi, yan gözle bakmam kimseye. kaldı ki, sadece fiziği taş; anlaşabileceğim birine pek benzemiyordu./

Zahir: abi demezdi.. 20 yaş büyük olsam yine demezdi bence. fena şeytan tüyü vardı yahu. hiç beklemezdim onun gibi bir taştan böyle bir şey. (kaldı ki, nice "abi abi" lerin enteresan şeylere dönüşebildiğini bilirim/abi başıma gelmedi de, abla gelmişti:P babam yaşında dedi bu; onu nasıl toparlayacağız?:P)

pek teşekkür ederim efenim katkılarınız için:)

Rahat-sız Hatun dedi ki...

Feyzo abi:Pp bozma moralini sana 20 sinde de olsa sevgilim,aşkım dicek çok hatun var..
zıtarbakslarda da kesecek çok hatun var..

Hem sen hiç de 30 unda göstermiosun gayet de 24 falansın yani-çaktırma tanımadıımı- :D

öküz dedi ki...

"noolorsuz ulan, deşifre mi olduk!" diyecektim.. piuuu, son 2 kelimede toparlamışsın olayı:)

Feyzo abi ha!:) şöyle geçsin bir kaç sene daha; olun aşık 40lı yaşlarda olgun abilere de, o zaman soracağım ben size..

Rahat-sız Hatun dedi ki...

ahah korktun mu tanınmaktan :D öle deşifre filan deme belkim burdan seninle tanışmak isteyen vardır sen şimdi böle tanınmaktan kaçar gibi yazarsan nası cesaret edip de gelsinler sana sorarım abicim?

hem ben babam yaşımdakilere aşık neyin olmam hıhh ama 30 olabilir tehlikesel bi durum yok bunda :)

öküz dedi ki...

ahaha:) müşterileri kaçırtma diyorsun:)

yaşıtın/akranın ve uzun soluklu birşey bulamadığın varsayımıyla söylüyorum:
"olursun anacım olursun.. bekle hele 3-5 sene daha da, bak hem de nasıl olacaksın:)"

o abi dediklerine ufak ufak isimleriyle hitap etmeye başladığın an, mıçtın;)

Rahat-sız Hatun dedi ki...

ben başladım adlarıyla hitap etmeye :D mıçtıım oluyo :) bazıları da çocuk muamelesi yapıyo ona kıl oluyorum bizimde bu derdimiz var feyzocum :(

neyse ben şindi uzatırım burdan muhabbeti sanada gına gelir burda kesim en iisi :)

öküz dedi ki...

sen mıçtın, biz yaşadık:) iyi iyi.. abi de neymiş zaten! :P

gel pisi pisiiiii :))

Rahat-sız Hatun dedi ki...

kedi gibin çağırma beni :D

Böcek dedi ki...

hahaha aynı potu bende kırmıştım,32yaşında bir adamla sadece görüşüyoruz adamdan öyle böyle değil ama acayip hoşlanıyorum tam böyle olgun erkek modları falan.neyse bi konu açıldı '30yaşında adamlar da bu boku yiyorlar ya dedim'demez olaydım keşke:D adam günlerce konuşmadı benimle ya:D sonra yaş kompleksi başladı yemin edebilirim bu oldu adam yaşını saklamaya başladı herkesten:Pp

öküz dedi ki...

:) seninki iyiymiş yine.

hem.. ne demişler:
"erkeğin kıtırı, kadının çıtırı" :P

(genç erkek okurum yok mu yahu? şöyle, "defolun 30luklar! dağılın, yer açın bize!" diyecek?)

Loreathan dedi ki...

Bunu okuyunca aklıma zamanında 30 yaşında olan bir tanıdığımın macerası geldi. Otobüsle bir yere seyahati sırasında ön taraftan gayet çıtır bir kız sürekli dönüp bu bizim tanıdığı kesiyormuş, bizimki tam artık iyice havaya girdiği sırada kız kalkmış yanına doğru gelmeye başlamış, kalbi hızlanmış heyecanlanmış fakat kız yanına gelince "Pardon amca su alabilirmiyim?" diyerek olayı bizimkini muavin ve amca sanarak bitirmiş:D

öküz dedi ki...

"gülmeyeyim" dedim, ama olacak gibi değil:))

çok iyiydi.. saol paylaştığın için:)

tanura dedi ki...

gülmeden edemedim çok afedersin bu kızlar ne istediklerini bimiyorlar daha doğrusu hepsi aynı şeyi istemiyor :))

oldukça güzel başlayan bir günün hazin sonu :/

öküz dedi ki...

hazin son, evet.. orası kesin:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

yazınızı ve yorumları bi hayli geç okudum ama bi hayli de güldüm:))

Aslı dedi ki...

sanırım günkü olacak günki değil :)

Sonracığıma öküzüm kızma ama güldüm durdum okuduğuma. Şu kendini ifade ediş tarzına bitiyorum.

O kız salakmış. 23'ken 30'unda adamlarla takılmak süper oluyordu.
Şimdi yaşlandım ben de çıtırları seviyorum ama :))

öküz dedi ki...

@Aslı: Kraliçesin! :)

(iç ses: yok lan.. kız pas vermedi bana diye b.k atıyor sanki bünyem:P; çaktırma)

goç daşaa dedi ki...

Ankaralı Namık konu hakkında
"oğlan dura dura koç olur
garı dura dura bozulur" demiş